12 Temmuz 2011 Salı

adidas şikayet hattı ADİDAS SİKAYETLERİ

Adidas Şikayet Forumları Adidası şikate etme merkezi.

adidas şikayet formu isteyen bir çok ziyaretcim oldu bende onlara adidas şikayet sitesi olarak orjinal adidas şikayet adresi olan bu siteyi vermek istiyorum, özellikle adidas türkiye den satın alınan ürünlerde bir çok adidas ayakkabı problemleri yaşandığını gördüm bunun için adidas ayakkabı modelleri alan ve özellikle adidas superstar adidas ürünleri alanların en çok adidas ayakkabı fiyatları hakkında şikayetler ettiklerini bu şikayet ve sıkıntılarını aşağıdaki sorunların tamamına cevap verebilecek olan adresten cevap aramalarına öneriyorum. işte adresi değerli yenimoda.blogspot okurlarım.

http://www.adidas.com/com/shared/help/help_contact-us.asp

Daha önceki konularım
Adidas Güneş Gözlükleri
Adidas Türkiye Bilgileri
www.adidas.com.tr sitesi hakkında
Adidas Ayakkabı Modelleri


Contact Us
International Headquarters
adidas AG
Adi-Dassler-Strasse 1-2
91074 Herzogenaurach
Germany
Global_Public_Relations@adidas.com



ADİDASIN CEVAP VERDİĞİ SORULARIN TAMAMI
Katalog

Adidas ürün kataloğu nerede ve nasıl alabilirim?
Neden katalogda belirli bir ürün bulamıyor musunuz?
Neden online katalog bir ürün görebilirsiniz, ama benim perakendeci ve tersi bulamıyorum?
Ve Haber Bültenleri
Profil veya kişisel bilgileri nasıl değiştirebilirim?
Adidas.com için bir kullanıcı adı ve şifre nasıl alabilirim?
Nasıl posta listesi çıkartılır alırım?
Adidas küresel toplumun profili silebilirsiniz Bir keresinde, tescil ettik?
Ben benim kullanıcı adı veya şifrenizi unuttuysanız ne yapmalıyım?
Benim kişisel bilgilerinizi herkesle paylaşılacak mı?
Kurumsal
Ben şirketin, yapısı, stratejileri ... hakkında daha fazla bilmek istiyorum
Adidas en işgücü politikaları nelerdir?
Adidas gizlilik politikaları nelerdir?
Adidas ve çevre hakkında bilgi nereden bulabilirim?
Adidas stok hakkında bilgi nereden bulabilirim?
Adidas içinde iş olanakları hakkında daha fazla bilgiyi nerede bulabilirim?
Adidas geçmişi hakkında daha fazla bilgi nereden alabilirim?
Adı "Adidas" nereden geliyor?
Ürün yerleştirme, ünlü, eğlence ya da spor dışı ile ilgili sponsorluk sorular, film ve müzik ile ilgili fırsatları da dahil olmak üzere ilgili kime başvurabilirim?
Kim bir ekip, kuruluş ya da sporcu için sponsorluk hakkında konuşuyorsunuz?
Kimler adidas kurdu?
Ben hayırsever katkıları ile ilgili bağış veya adidas kime başvurabilirim?

Genel

Adidas bana benim çalışma / araştırma için destek mi?
Adidas adidas değerlendirme için bir fikir (ürün / tasarım fikri) gönderebilir miyim?
Burada benim soruya cevap bulamazsa ne olacak?
Ülke seçici Neden benim ülkemde bulamıyor musunuz?

Ürünler

Ben arızalı Aldığım Adidas ürün hakkında ne yapabilirim?
Adidas ürünleri hakkında daha fazla bilgi nereden bulabilirim?
Kullanılabilirlik
Ne ürünler / katalog / retailfinder tıklayın ve görünen bir şey varsa?
Neden adidas siteden bir film indirmek değil mi?

2 yorum:

  1. ismim ibrahim ben adidastan baska ayakkabı giymem ve cok memnunum adidastan cabuk kopmuyor yırtılmıyor ama yeni aldıgım ayakkabıların rengi soldu o da benim hatam camaşır makinasına attım kesinlikle camasır makınasına atmayın kotulemek gibi olmasın ama nike ye bin basar benim görüşüm bişey sormak isteyen olursa telefonom 05305914391

    YanıtlaSil
  2. adidas darago two 11 cc marakalı ayakkabımın 3 ay da yan kenarı açılmıştır ve ayarakkabımda çatlaklar oluşmasına ragmen kullanıcı hatası olarak bellirlenmiş uzmanlar tarafından incelenmiş ürünün defolu olulu dermiş gibi ürün hatası yok diyerek bana tekrar iadesi yapılmıştır. ARKADAŞLAR ADİDAS ESKİ KALİTESİNİN OLMADIĞINI VE HEREKSİ DOLANDIRDIĞI BİR KERE DAHA AÇIKLADI ...

    YanıtlaSil